Informacje o rejestracji spółki na Malcie

Mimo tego, iż pierwsze prywatne działalności gospodarcze pojawiły się w Polsce pod koniec lat 80. XX wieku, to jeszcze wiele brakuje nam do tego, aby dorównać krajom zachodnim. Chodzi tu przede wszystkim o wszelkie formalności, z którym wiąże się założenie firmy. Wizyty w urzędach i chodzenie z pokoju do pokoju jest bardzo męczące, dlatego też sporo osób zniechęca się już na samym początku i rezygnuje z pomysłu o własnej działalności gospodarczej. Na szczęście istnieją w naszym kraju biura, jakie trudnią się w pomocy nowym przedsiębiorcom. Pomagają im w załatwianiu dokumentów i w uzyskiwaniu pozwoleń. Co więcej, po uruchomieniu działalności możemy liczyć na ich opiekę, zlecając im prace księgowe i kadrowe.
W spisie świadczeń takich firm jest zarówno rejestracja spółki. Taka decyzja łączy się gdyż z jeszcze większym natłokiem obowiązków. Wtedy musimy odwiedzić nie tylko gminę lub ratusz, ale przede wszystkim urząd skarbowy. To tam dowiemy się na temat sposobu odprowadzania podatku i o kwestiach, jakie będą dotyczyły nas jako przedstawicieli zarządu spółki. Będąc osobą decyzyjną, musimy pamiętać o wszystkich terminach płatności, bowiem spóźnienie się z terminową zapłatą podatku może oznaczać dla nas poważne kłopoty. Policja skarbowa nie śpi i czeka na nasze błędy. Zatem żeby oszczędzić sobie nerwów i kłopotów, warto zwrócić się o pomoc do specjalistów i zlecić im prowadzenie naszej księgowości. To oni również powinni odpowiadać i zajmować się kontaktami z urzędem skarbowym.